Spain: Faunia & Madrid (2015)

No comments

След първия супер интензивен ден, който ви показах в част първа от пътешествието ни - Spain: First flight, Sierra de Guadarrama & Segovia (2015), последваха два дни (21-ви и 22-ри декември, 2015), в които ние с Димитър сами трябваше да си намерим занимание и това, което правихме беше целодневно обикаляне на молове. На 21-ви бяхме в Islazul, а на 22-ри в ParqueSur. В този пост ще ви покажа чрез снимки част от 23-ти и 24-ти, а за останалите дни ще разкажа в кратък текст накрая. Приятно разглеждане и четене!
Faunia
(23.12.2015)
През този ден станахме доста рано, за да имаме достатъчно време за всички места, които бяхме решили да посетим. Първо се спряхме до много странен супер евтин магазин, на който не му запомних името изобщо. После минахме през нещо като outlet мол - The Style Outlets - абсолютно нищо не си харесахме. След него се отправихме към Faunia, където прекарахме близо 4 часа. Изобщо не очаквах това място да е толкова голямо, но имаше доста подземни помещения и затова на пръв поглед не е нещо особено, но като влезете и тръгнете да се разхождате, ще останете доста учудени. По принцип ми е много тъжно в зоопаркове, защото ми е мъчно за животните, колкото и да ми е интересно да ги наблюдавам отблизо, но този зоопарк ми се стори доста по-поносим - всички помещения бяха направени така, че да се доближават максимално до естествените условия на живот на животните, имаше също така доста пуснати да се разхождат в големи пространства. Другото интересно беше, че на места едва ли не може да ти кацне птица на рамото или някоя маймунка да ти открадне нещо - животните бяха буквално около нас, пуснати да се разхождат и летят. Личеше си, че хората поддържат това място по малко по-хуманен начин, доколкото изобщо можем да говорим за такова нещо де, но да... Видях много животни, които до сега не бях виждала на живо и се радвам, че го посетихме.
Малко, след като влязохме, имаше шоу с два морски лъва, което беше интересно.

Помещението с пингвините беше огромно - на две нива с много лед, както и подводна част.

Най-голямата ми радост беше, че успях да видя червена панда на живо.

Имаше и доста голяма пространство с макети на динозавърски скелети.

Частта с морските обитатели ми беше една от любимите. Такива големи аквариуми само по снимки и видеа съм виждала и ми беше страшно интересно всички тези големи риби и други същества да обикалят около мен.

След като най-после приключихме разглеждането на зоопарка, се отправихме към Islazul, където вечеряхме в бюфета Wok Gardern. Наядохме се жестоко, всичко беше много вкусно и имаше страхотно разнообразие от храна.

Madrid
(24.10.2015)
Програмата за този ден гласеше - разходка в Мадрид. Сутринта пихме кафе, докато чакахме малко да се вдигне мъглата, качихме се на колата, пазарувахме и след като паркирахме в близост до метростанция, се качихме на една от мотрисите и се отправихме към центъра на Мадрид.
Разходихме се малко по главните улици и седнахме да пием кафе и да хапнем нещо, преди да се качим на един от автобусите за обиколка на града.
Решихме да направим две обиколки по два различни маршрута. По време на първата, бяхме на втория етаж на автобуса, който беше открит. Беше тооолкова студено, че по едно време не си усещах нито ръце, нито крака - нищо. Едва снимах от време на време. Снимките не са много добри, защото са правени в движение. През втората половина на разходката, която според мен беше и по-скучна, се настанихме долу, където беше значително по-топло, но нямах изобщо възможност да снимам. Все пак, успях да запечатам част от красотата на този прекрасен град, който ме впечатли с архитектура и стил.
Последната снимка, която имам от Испания е тази, на която сме аз и Димитър до символа на Мадрид.
Следващите дни бяха по-празнични и семейни,  нямаше кой знае какви неща за снимане но ще разкажа накратко как минаха и те, за да си го имам написано и тук, хаха.
25.12 - Бяхме на гости у приятели на вуйчото на Димитър.
26.12 - Отидохме на разходка до място, което беше като село-мол - Las Rozas Village. Магазините не бяха в една сграда, а имаше улици между тях. Разходихме се. После пазарувахме за именния ден на вуйчото на Димитър и отидохме отново в мол ParqueSur, където посетихме Media Market, след което се прибрахме.
27.12 - Денят беше главно насочен към именния ден на Стефан. По-рано ние с Димитър отидохме до ParqueSur, за да се разходим за последно, а после започнаха приготовления за вечерното празненство.
28.12 - Беше денят на заминаването. Станахме рано, оправихме се и дойде време отиваме към летището и да яхнем самолета към милата ни родина.
Това беше всичко за нашия престой в Испания. Ако сте пропуснали първа част от приключението ни, може да видите "Spain: First flight, Sierra de Guadarrama & Segovia (2015)"

Благодаря, че ме четете и наблюдавате!